فيروز
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
فيروز

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

الروشنة هل هى حقيقة ام خيال

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
safe
فيروزى نشيط
فيروزى نشيط

الروشنة هل هى حقيقة ام خيال Empty
مُساهمةموضوع: الروشنة هل هى حقيقة ام خيال   الروشنة هل هى حقيقة ام خيال Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 19, 2007 7:18 pm

الروشنة هل هى حقيقة ام خيال 90716
فى موضوع مهم كنت عايز اعرف رايكم فية عرفين اية هو موضوع يهم كتير من الشباب والبنات (هو موضوع الروشنة) يمكن كتير منكم سمع عن الموضوع دة ولكن حد سال نفسة سوال اة هو معنى الروشنة اقلكم انا فى كتير من الشباب بعتبر الروشنة فى حاجات ملهاش اى لاازمة عرفين زى اية زى تدخين السجاير وانوع البس الغريب الى بيلبسة دة والتقليد الاعمى فى الحاجات الكتير الى Lمتنسبش عاداتنى ولا تقاليدين وحاجاتتانى ىكتير مثل الشيشة وتعاطى afro المخدرات الى بيعتبرة الشباب من امور الوشنة . قال تعالة فى كتابة العزيز(ولا تلقو بانفسكم فى التهلكة) صدق اللة العظيم انا من وجة نظرى انى الروشنة هى انى الانسن مش لاازم يخسر نفسة ولكن لاازم يكتسب الخبرات الى تعطية خبرة فى الحياة من غير ما يضر نفسة واخير كنت عايز اعرف المعنى الحقيقى للكلمة دى هل اى الوشانة خير او شر للعمل على نصيحة كتير من الشباب الى بيستخدم الكلمة دى استخدام خاطى ومن يعرف فلية الاجر والثواب من عند اللة
الروشنة هل هى حقيقة ام خيال 50908

عدل سابقا من قبل في الأربعاء يونيو 20, 2007 11:33 pm عدل 1 مرات
نودة
مشرفة المراة والاسرة
نودة

مُساهمةموضوع: صافى   الروشنة هل هى حقيقة ام خيال Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 19, 2007 8:17 pm

الروشنة هل هى حقيقة ام خيال 743310 شكرا لك موضوع جميل
فيروز
مدير المنتدى
فيروز

انثى عدد الرسائل : 333

مُساهمةموضوع: رد: الروشنة هل هى حقيقة ام خيال   الروشنة هل هى حقيقة ام خيال Icon_minitimeالخميس يونيو 21, 2007 6:39 pm

الروشنة دى مفهوم جديد كل اللى بيتبع اخر موضة احنا بنسميه روش بس اوقات الروشنة بتبقى غبية اوى وشكلها وحش يعنى ايام الجامعة كانت موضة البناطيل الواقعة على فكرة الموضة دى بكرها جدا سواء للولاد او البنات بحس خلاص يعنى ........؟؟؟
ما علينا شكرا نودة عموما الروشنة سمة من سمات الشخصية مش هتلاقى كل الشباب زى بعضهم
https://fairouz.ahlamontada.net
دموع القمر
مشرفة قسم النكت
دموع القمر

انثى عدد الرسائل : 360

مُساهمةموضوع: رد: الروشنة هل هى حقيقة ام خيال   الروشنة هل هى حقيقة ام خيال Icon_minitimeالسبت يونيو 23, 2007 2:16 am

مشكور مصطفى على
الموضوع
تحياتى

الروشنة هل هى حقيقة ام خيال
صفحة 1 من اصل 1